dimarts, 31 de març del 2020

DIMARTS 31.03

BON DIA!!!
Ahir vos vàrem demanar que féssiu un kahoot!, però la prova no va anar bé perquè al full de registre que s'origina quan el feis, només ens surten els 5 alumnes que han obtingut més puntuació (que no és el més important) i no tenim cap registre de quins alumnes l'heu fet.

Per aquest motiu, avui provarem amb una altre aplicació (molt semblant al kahoot!). Per noltros és totalment nova, o sigui que suposam que haurem d'anar ajustant l'activitat amb la vostra ajuda. A l'apartat de Socials teniu les passes a seguir.

Gràcies per la vostra ajuda i paciència.

P.D.: Supòs que heu pogut comprovar que els mestres som uns craks a l'hora de superar reptes.... 😉

MOLTS D'ÀNIMS A TOTS!!!!

CATALÀ:
  • Lectura (30')
  • A un document de word, redacta 8 oracions que tenguin atribut (2 amb cada verb copulatiu), identifica amb colors diferents el subjecte i el predicat i subratlla l'atribut.
MATEMÀTIQUES:
  • Problemes: Snappet bloc 1 activitat F
  • Unitats de longitut: Snappet bloc 3 activitat B 
SOCIALS:

  • Estudi pàg. 10 + 11
  • Avui provarem de fer un Quizizz sobre el tema.
  • Clicau damunt la paraula QUIZIZZ i vos dirigirà cap a l'activitat. Allà, posau el vostre nom i primer llinatge i començau l'activitat (empezar juego).
  • Si vos demana qualque codi és el 466215
  • En cap cas NO HE D'INTRODUIR CAP CONTE NI CONTRASSENYA (si vos surt el requadre per introduir un usuari i contrassenya, simplement tancau el requadre)
  • En cas que no vos funcioni, no passeu pena. Simplement ens anau informant.
  • Repàs mapes
ENGLISH: per a realitzar les fitxes de l'activitat 2 i 4, primer vos heu de descarregar el document (a la fletxa que trobareu a dalt a la dreta  i després prodreu fer la feina.

1.Escoltar la cançó i apuntar a un full tots els verbs en passat que pogueu escoltar (escoltar la cançó mínim 3 vegades) https://www.youtube.com/watch?v=8Rk1YDRjbIo
2.Una vegada tenim el nostre full amb els verbs que hem aconseguit extreure de la cançó, imprimir o modificar el document de word amb la lletra de la cançó i subratllar tots els verbs que trobeu en passat. Fitxa d’anglès 1 AQUI 3. Escoltar i mirar aquest vídeo per revisar que no ens hem deixat cap verb. https://www.youtube.com/watch?v=1crT09_wWfg 4. A la Fitxa 2 classifica els verbs a la columna d’irregulars o regulars. Fitxa d’anglès 2 AQUI
  • Enviar-me la fitxa 2 per mail.
5. Continuam amb les activitats d’snappet que tenim obertes.
  • Es farà el seguiment de les activitats realitzades a través de la plataforma d’Snappet
EDUCACIÓ FÍSICA:

  • Seguir fent el TABATA i el repte dels burpees (intentar millorar marca) com voltros volgueu.
  • A més vos propòs fer el següent repte amb algun membre de la vostra família.
  • Podeu retar als vostres companys al grup de watsap dels pares.
MÚSICA:
Proposta de la setmana:

  1. Coneixies aquesta cançó?
  2. T’agrada?
  3. Penses que una cançó tan antiga com aquesta pot ser útil per expressar emocions el dia d’avui? Per què?

2 comentaris: