divendres, 3 d’abril del 2020

DIVENDRES 3.04

BON DIA!!!
I arribam al final de la tercera setmana de confinament...
En principi, tots heu d'haver rebut les notes del 2n trimestre. Si qualcú no les ha rebut enviau un mail a secretaria (secretaria@porciuncula.org) hi les vos enviaran.
Recordau que el dimarts és el darrer dia per enviar els vídeos. Bona feina i BON CAP DE SETMANA.
Vos trobam molt a faltar.

MOLTS D'ÀNIMS A TOTS!!!!

CATALÀ:
  • Snappet BLOC 5 act. D
MATEMÀTIQUES:
  • Problemes: Snappet bloc 1 activitat H
  • Unitats de longitut: Snappet bloc 4 activitat A + B 
CASTELLÀ:

  • Lectura (30')
  • Si vos enrecordau, durant el primer trimestre varem fer una activitat que va consistir en enviar un mail a l'agència de viatges. Doncs per repassar això, entre avui i dilluns ens haureu d'enviar un mail explicant propostes d'activitats que vos agradaria fer després de les vacances de Pasqua en cas que encara no poguem tornar a classe.
  • Ens heu d'enviar, com a mínim, una proposta d'activitat de cada assignatura troncal (Català, Castellà, Matemàtiques i Socials).
  • A l'assumpte heu de posar: PROPOSTA D'ACTIVITATS.
  • Vos deixam aquest enllaç perquè pogueu consultar les característiques dels correus electrònics.
  • A més, perquè tengueu clar el que vos valorarem, vos deixam la rúbrica que utilitzarem per avaluar-vos.
  • Pensau que els escrits no es fan a la primera. Vos aconsellam que avui redacteu el mail a un paper en brut i allà redacteu, esborreu, ratlleu i faceu "brutors". I dilluns, quan faceu el definitiu repasseu si compliu amb totes les característiques i vos autoavalueu amb la rúbrica.
  • Quan ho tengueu tot enllestit, ens l'enviau.


SOCIALS:

  • Estudi pàg. 14 + 15
  • Quizizz sobre el tema.
  • Clicau damunt la paraula QUIZIZZ i vos dirigirà cap a l'activitat. Allà, posau el vostre nom i primer llinatge i començau l'activitat (empezar juego). Els qüestionaris que indiquin el nom i el primer llinatge es puntuaran amb un 0.
  • Si vos demana qualque codi és el 869528
  • En cap cas NO HE D'INTRODUIR CAP CONTE NI CONTRASSENYA (si vos surt el requadre per introduir un usuari i contrassenya, simplement tancau el requadre)
  • En cas que no vos funcioni, no passeu pena. Simplement ens anau informant.
  • Heu de fer el test durant el dia d'AVUI.
  • Repàs mapes
RELIGIÓ:

Visualitzar aquests dos vídeos abans de les vacances de Pasqua:
ENGLISHper a realitzar les fitxes de l'activitat 2 i 4, primer vos heu de descarregar el document (a la fletxa que trobareu a dalt a la dreta  i després prodreu fer la feina.

1.Escoltar la cançó i apuntar a un full tots els verbs en passat que pogueu escoltar (escoltar la cançó mínim 3 vegades) https://www.youtube.com/watch?v=8Rk1YDRjbIo
2.Una vegada tenim el nostre full amb els verbs que hem aconseguit extreure de la cançó, imprimir o modificar el document de word amb la lletra de la cançó i subratllar tots els verbs que trobeu en passat. Fitxa d’anglès 1 AQUI 3. Escoltar i mirar aquest vídeo per revisar que no ens hem deixat cap verb. https://www.youtube.com/watch?v=1crT09_wWfg 4. A la Fitxa 2 classifica els verbs a la columna d’irregulars o regulars. Fitxa d’anglès 2 AQUI
  • Enviar-me la fitxa 2 per mail.
5. Continuam amb les activitats d’snappet que tenim obertes.
  • Es farà el seguiment de les activitats realitzades a través de la plataforma d’Snappet
EDUCACIÓ FÍSICA:

  • Seguir fent el TABATA i el repte dels burpees (intentar millorar marca) com voltros volgueu.
  • A més vos propòs fer el següent repte amb algun membre de la vostra família.
  • Podeu retar als vostres companys al grup de watsap dels pares.
MÚSICA:

Proposta de la setmana:
  • Coneixies aquesta cançó?
  • T’agrada?
  • Penses que una cançó tan antiga com aquesta pot ser útil per expressar emocions el dia d’avui? Per què?

1 comentari:

  1. no m'agrada,no la conec i si que pot expresar sentiments per mes de que sigui antiga ya que les emocions son les mateixes.
    Alex Conde

    ResponElimina