dilluns, 6 d’abril del 2020

DILLUNS 6.04

BON DIA!!!
Entram dins la darrera setmana abans de les vacances de Pasqua. Posau al dia totes les feines que no heu entregat (revisau les feines publicades cada dia al blog) per poder disfrutar d'unes vacances sense deures.
MOLTS D'ÀNIMS A TOTS!!!!

CATALÀ:
  • Comprensió lectora (aquesta activitat és una avaluació de comprensió lectora)
    • Clicau aquí per llegir la lectura.
    • Clicau damunt la paraula QUIZIZZ i vos dirigirà cap al test de comprensió lectora. Allà, posau el vostre nom i primer llinatge.
    • Introdui el codi 094123
    • En cap cas NO HE D'INTRODUIR CAP USUARI NI CONTRASSENYA (si vos surt el requadre per introduir un usuari i contrassenya, simplement tancau el requadre)
    • En cas que no vos funcioni, no passeu pena. Simplement ens anau informant.
    • Podeu fer el test fins dimecres.
MATEMÀTIQUES:
  • Problemes: Snappet bloc 1 activitat J
  • Unitats de longitut: Snappet bloc 4 activitat C 
CASTELLÀ:
  • Lectura (30')
  • Si vos enrecordau, durant el primer trimestre varem fer una activitat que va consistir en enviar un mail a l'agència de viatges. Doncs per repassar això, entre avui i dilluns ens haureu d'enviar un mail explicant propostes d'activitats que vos agradaria fer després de les vacances de Pasqua en cas que encara no poguem tornar a classe.
  • Ens heu d'enviar, com a mínim, una proposta d'activitat de cada assignatura troncal (Català, Castellà, Matemàtiques i Socials).
  • A l'assumpte heu de posar: PROPOSTA D'ACTIVITATS.
  • Vos deixam aquest enllaç perquè pogueu consultar les característiques dels correus electrònics.
  • A més, perquè tengueu clar el que vos valorarem, vos deixam la rúbrica que utilitzarem per avaluar-vos.
  • Pensau que els escrits no es fan a la primera. Vos aconsellam que avui redacteu el mail a un paper en brut i allà redacteu, esborreu, ratlleu i faceu "brutors". I dilluns, quan faceu el definitiu repasseu si compliu amb totes les característiques i vos autoavalueu amb la rúbrica.
  • Quan ho tengueu tot enllestit, ens l'enviau.
SOCIALS:

  • Estudi de tot el tema, ja que demà farem una petita avaluació.
  • Repàs mapes
RELIGIÓ:

Visualitzar aquests dos vídeos abans de les vacances de Pasqua:
ENGLISHper a realitzar les fitxes de l'activitat 2 i 4, primer vos heu de descarregar el document (a la fletxa que trobareu a dalt a la dreta  i després prodreu fer la feina.

1.Escoltar la cançó i apuntar a un full tots els verbs en passat que pogueu escoltar (escoltar la cançó mínim 3 vegades) https://www.youtube.com/watch?v=8Rk1YDRjbIo
2.Una vegada tenim el nostre full amb els verbs que hem aconseguit extreure de la cançó, imprimir o modificar el document de word amb la lletra de la cançó i subratllar tots els verbs que trobeu en passat. Fitxa d’anglès 1 AQUI 3. Escoltar i mirar aquest vídeo per revisar que no ens hem deixat cap verb. https://www.youtube.com/watch?v=1crT09_wWfg 4. A la Fitxa 2 classifica els verbs a la columna d’irregulars o regulars. Fitxa d’anglès 2 AQUI
  • Enviar-me la fitxa 2 per mail.
5. Continuam amb les activitats d’snappet que tenim obertes.
  • Es farà el seguiment de les activitats realitzades a través de la plataforma d’Snappet
EDUCACIÓ FÍSICA:

  • Seguir fent el TABATA i el repte dels burpees (intentar millorar marca) com voltros volgueu.
  • A més vos propòs fer el següent repte amb algun membre de la vostra família.
  • Podeu retar als vostres companys al grup de watsap dels pares.
MÚSICA:

Proposta de la setmana:
  • Coneixies aquesta cançó?
  • T’agrada?
  • Penses que una cançó tan antiga com aquesta pot ser útil per expressar emocions el dia d’avui? Per què?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada